יום רביעי, 22 במאי 2013

כיצד רפואה סינית מטפלת במחלות?

לפי הרפואה הסינית,מחלות המופיעות בגוף הן הסימן האחרון שאנשים מקבלים כדי לטפל בעצמם. בדיוק כפי שקורה במכונית, כאשר נדלקת נורת אזהרה המעידה על בעיות שונות ומתריעה כי יש צורך להגיע למוסך. הרפואה הסינית מטפלת במחלות בדרכים שונות. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא מהן שיטות הטיפול של הרפואה הסינית.

 האם רפואה סינית מתאימה לכל  המחלות
בשונה מהרפואה הקונבנציונלית במסגרת הטיפול נעשה במחלה ובניסיון להפחית את תופעות הלוואי, הרפואה הסינית רואה חשיבות רבה לטפל באדם ולא רק במחלה. כאשר המטופל יגיע לאיזון הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית, המחלה תחלוף. רפואה סינית מטפלת במגוון מחלות למשל מיגרנה, דלקת פרקים או כאב ברכיים.

 האם דיקור סיני מלווה בתופעות לוואי
דיקור סיני היא אחת השיטות היעילות ביותר לטיפול במחלה. דיקור סיני היא שיטת טיפול במסגרתה מוכנסות מחטים קטנות למקומות שונים בגוף. רבים חוששים מהמפגש עם המחטים אך כאשר הטיפול מתבצע באמצעות מטפלים מקצועיים דיקור סיני לא יכלול תופעות לוואי. דיקור סיני שיעשה על ידי צוות מטפלים מקצועי יעשה באמצעות מחטים סטריליות וחד פעמיות.

  יתרונות צמחי מרפא
·         ריכוז חומרים : בשונה משיטות טיפול אחרות, צמחי מרפא מכילים ריכוז קטן של חומרים ולכן ניתן לטפל במקרים שונים לצורך עצירת ההידרדרות.
·         אין תופעות לוואי: צמחי מרפא לא כוללים תופעות לוואי. מטפל מקצועי בתחום רפואה סינית יערוך תשאול יסודי ומקיף שמטרתו היא לקבל את כל המידע הדרוש כדי לבחור בצמחי מרפא מתאימים. לאחר שכל המידע נמצא ברשות המטופל ניתן להתאים את צמחי המרפא ולמנוע תופעות לוואי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה