יום רביעי, 22 במאי 2013

כיצד לבחור מטפלים בשיטת דיקור סיני?


טיפול באמצעות דיקור סיני התחיל לפני 2500 שנה. שיטת  הטיפול הגיעה לתרבות המערבית רק במאה ה20 והפכה לשיטה פופולרית למדי. למעשה, דיקור סיני היא החדרה של מחטים דקות, חד פעמיות וסטריליות לנקודות שונות בגוף. כיום ניתן למצוא מטפלים רבים בתחום. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד ניתן למצוא מטפלים בתחום.

מהו דיקור סיני מוצלח?
דיקור סיני מוצלח הוא תוצאה של בחירה במטפלים מקצועיים ובעלי ניסיון בתחום. מטפלים העוסקים בדיקור נוסעים לסין במסגרת הלימודים כדי לקבל הכשרה מקצועית מהמורים הטובים ביותר בתחום. כאשר אתם זקוקים למטפלים בתחום, כדאי לברר היכן הם למדו ומהי ההכשרה שלהם. כמו כן, כדאי לוודא שיש תמונה שתאפשר לכם לבחון האם אתם מרגישים בנוח עם המטפלים. לרוב, הדינמיקה תקבע את הצלחת הטיפול.


שיטת ריפוי אפקטיבית
בשנים האחרונות ניתן לקרוא על התחזקות הרפואה המשלימה. אם בעבר רפואה משלימה נחשבה למילת גנאי, כיום רבים מעדיפים להיעזר בה. מדובר בשיטת ריפוי אפקטיבית המציעה אלטרנטיבה לטיפולים הקיימים, כאשר אחד מהטיפולים הוא דיקור סיני.

מחירי  טיפול בדיקור סיני
כאמור כיום ניתן למצוא מטפלים רבים בתחום דיקור סיני, ולכן לא ניתן  לצפות למחירים קבועים.ישנם מטפלים שנוקבים בסכומים מסוימים לפי האמונה שלהם, בין אם מדובר בסכומי כסף גבוהים מהרגיל. על מנת לוודא כי מדובר באיש מקצוע, כדאי לבצע השוואת מחירים ולבדוק מהם המחירים המקובלים בשוק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה