יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

כמה זה עולה לכם? כמה תשלמו על דיקור סיני

כיום רבים פונים לקבלת דיקור סיני הנחשב לשיטת טיפול מוצלחת במיוחד שמטרתה לשים סוף לכאבים באזורים שונים בגוף. המטפלים בדיקור סיני הם רבים ומגוונים. כיצד לבחור מטפלים ומה כדאי לשאול אותם? כל זאת במאמר שלפניכם.

 עלות טיפול בדיקור סיני
דיקור סיני נחשב לשיטת טיפול פופולריות במיוחד הזוכה לתגובות חיובית מקרב מטופלים. קופות חולים מעסיקות בוגרי בית ספר לרפואה משלימה, אבל בגלל התחרות במחירים הן משלמים למטופלים שכר נמוך.
 עלות טיפול בדיקור סיני אינה קבוע,ה שכן מחירי דיקור סיני בפריפריה ובערים אינם דומים. לפיכך, לפני שאתם ממהרים להזמין דיקור סיני, כדאי לבדוק כמה עולה הטיפול באזור המגורים שלכם והאם ניתן להשיג טיפול במחיר מוזל.
 היכן ניתן למצוא רשימת מטפלים
במידה ואתם מעוניינים למצוא מטפלים בדיקור סיני, ניתן לראות רשימה מרוכזת של אתרים באינדקס מטפלים שם תוכלו למצוא מטפלים לפי פרמטרים שונים, החל ממחירים ועד לאזור מגורים. אינדקס מטפלים נחשבת לשיטה פשוטה באמצעותה ניתן למצוא מטפלים מבלי לשאול בני משפחה או חברים. לאחר שבחרתם מטפל השלב הבא הוא השלב של שיחת הטלפון.
מה חשוב לשאול את המטפל?

אקופונקטורה או בשמה המוכר יותר דיקור סיני  היא שיטת ריפוי המבוססת על ריפוי סיני. במהלך שיחת הטלפון עם המטפל חשוב לשאול את כל השאלות הקריטיות למשל, האם מדובר בתהליך כואב, כמה זמן נמשך דיקור סיני, האם יש תופעות לוואי,וכן לבקש שיציג תעודת הכשרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה